رئیس جمهور: مهمترین ظرفیت خراسان رضوی نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

رئیس جمهور: مهمترین ظرفیت خراسان رضوی نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 March 30
کد خبر: ۱۲۷۷۲۹

به گزارش راهبرد معاصر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی رئیس جمهور در بدو ورود به استان خراسان رضوی و در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: خراسان رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد که مهمترین آن نیروی انسانی تحصیلکرده کارآمد است. در این استان ظرفیت‌های بسیاری نیز در حوزه کشاورزی، صنعت و معدن وجود دارد.

وی افزود: خراسان رضوی به واسطه حضور بارگاه منور رضوی ظرفیت‌های بسیاری دارد و به دلیل داشتن مراکز تولیدی دانش‌بنیان می‌تواند بین اشتغال و تولید دانش‌بنیان پیوند برقرار کند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: خراسان رضوی خطه تاریخی، تمدنی و فرهنگی برای ملت مسلمان ایران و پایتخت معنوی و مذهبی ایران اسلامی است.

وی در ادامه گفت: ظرفیت‌های این استان به برکت مضجع شریف رضوی و مردم فهیم و بصیری است که ۱۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، لذا فقر و نداری زیبنده این استان نیست. قبل از سفر استانی به خراسان رضوی، بررسی‌های لازم صورت گرفته و برنامه ای برای سفر پیش بینی شده که امیدواریم مسائل و مشکلات منطقه بررسی شده و در جلسات مختلف با مدیران عالی و نمایندگان استان تصمیمات مناسبی برای رفع مشکلات به نفع مردم گرفته شود./فارس

کلمات کلیدی: رئیس جمهور
مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار